Πέμπτη, 20 Δεκεμβρίου 2012

APIVITA NATURAL SERUM ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ


Τα τελευταία χρόνια αισθάνομαι το δέρμα μου αφυδατωμένο κάθε χειμώνα. Λόγω ακμής φοβόμουν να πλησιάσω "ενυδατικά" προϊόντα με βαριά υφή και απλώς περίμενα στωικά να έρθει η Άνοιξη. Φέτος βρήκα ένα από τα καλύτερα προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας που έχω δοκιμάσει ποτέ.

Το natural serum για ενυδάτωση της Apivita είναι ένας λεπτόρρευστος ορός, που ενυδατώνει όλες τις στιβάδες της επιδερμίδας χωρίς να έχει ίχνος λιπαρότητας. Το μέλι, η βρώμη, η αλόη και κυρίως το υαλουρονικό οξύ δημιουργούν ένα ισχυρό μείγμα που προσφέρει όχι μόνο προσωρινή ενυδάτωση, αλλά μακροχρόνια αύξηση των επιπέδων υγρασίας στο δέρμα. 

Το υαλουρονικό οξύ που περιέχεται μέσα στον ορό είναι πραγματικά ένα θαυματουργό συστατικό, το οποίο βρίσκεται ήδη στην επιδερμίδα μας κι ευθύνεται για την ενυδάτωσή της. Όσο μεγαλώνουμε όμως, η παραγωγή του μειώνεται δραματικά και το δέρμα γίνεται πιο ξηρό και θαμπό. Το υαλουρονικό 'έλκει' την υγρασία και την φυλακίζει στην επιδερμίδα μας. Έτσι όταν το χρησιμοποιούμε κάτω από την οποιαδήποτε ενυδατική μας, ενισχύεται η ενυδατική της δράση. Εδώ και χρόνια χρησιμοποιείται ενέσιμο, αλλά πρόσφατα κάποιες εταιρίες το χρησιμοποιούν και για επιδερμική χρήση. 

Από τις πρώτες κι όλας χρήσεις θα δεις το δέρμα σου να αλλάζει: πιο απαλό, ενυδατωμένο σε βάθος, με μεγαλύτερη ελαστικότητα, λαμπερό και φρέσκο. Στην περίπτωση τη δική μου, είδα μια βελτίωση και ως προς το θέμα της ακμής: αφήνει το δέρμα τόσο ενυδατωμένο και 'δυνατό', που τελικά το προστατεύει από τα βακτήρια (τα βακτήρια κάνουν πάρτυ όταν το δέρμα είναι εκτεθειμένο, αδύναμο και αργεί να κλείσει τις πληγές του), άρα μειώνει την ακμή. Προσοχή: δεν το προτείνω ως μια γενική θεραπεία κατά της ακμής, αλλά το συνιστώ ακόμη και στα κορίτσια με ακμή. Βοηθάει. 

Μερικές μόνο σταγόνες αυτού του ορού είναι αρκετές. Το χρησιμοποιείς δύο φορές τη μέρα, μετά τον καθαρισμό, αν το δέρμα σου είναι τέρμα αφυδατωμένο, ή ως θεραπεία σε μέρες που το δέρμα σου θέλει κάτι παραπάνω. Η χρήση του ενυδατικού serum θα σε κάνει να χρησιμοποιείς λιγότερη ποσότητα ενυδατικής. Αυτό το serum είναι απαραίτητο για κάθε γυναίκα: για εσένα που ανησυχείς για την πρόωρη γήρανση, για δέρματα αφυδατωμένα από τις κακές θεραπείες κατά της ακμής, για επιδερμίδες ταλαιπωρημένες από τον χειμώνα, για όλες τις επιδερμίδες, όλες τις ηλικίες. Το Apivita natural serum είναι μια πολύ καλή ιδέα για δώρο. Δύσκολο να μην αρέσει σε κάποια. 

Η τιμή του προϊόντος παίζει από 18-40 € ανάλογα με το σημείο πώλησης. 
Επίσης για εσάς που έχετε πρόσβαση στην αγορά του εξωτερικού εδώ θα βρείτε άλλο ένα καταπληκτικό προϊόν με υαλουρονικό.

8 σχόλια:

princess anna είπε...

Το εχω δοκιμασει!Είναι οντως πολυ καλο!Στα μεγάλα του συν ειναι η αμεση απορροφηση απ την επιδερμιδα και δεν αφηνει την παραμικρη αισθηση λιπαροτητας και πραγματικα προσφερει καλη ενυδατωση!Η τιμη του ειναι λιγο τσιμπημενη νομιζω.

dimitra είπε...

Εψαχνα ΑΚΡΙΒΩΣ ενα τετοιο προϊον! Εχω το ιδιο θέμα με εσενα. Εχω ταση ακμης, παρόλα αυτα το χειμωνα το δερμα μου αφυδατώνεται. Απ'την άλλη παντα φοβαμαι να χρησιμοποιήσω κατι πιο ενυδατικό μήπως και χειροτερεψει την ακμη μου. Αυτό φαινεται να ειναι ο,τι πρεπει! Θα το τσεκαρω σιγουρα!Thanks!

Α. είπε...

@anna για την ποιότητα θεωρώ την τιμή λογική. Ιδίως αν σκεφτείς ότι στο διαδίκτυο μπορείς να το βρεις και με 18 ευρω.
@dimitra θα σ'αρέσει. Για το δικό μου δερμα αυτή ειναι η μεγαλύτερη ανακάλυψη προϊόντος που έχω κάνει ποτέ.

POSY είπε...

Δηλαδη απο που μπορουμε να το αγορασουμε για να το βρουμε οσο πιο φτηνο γινεται?
τσεκαρε κ το blog μου αν θες
http://posybeauty.blogspot.com/

Α. είπε...

@posy φαρμακεία με εκπτώσεις, πακέτα προσφορών, ειδικές μειώσεις στα Ηοndos... τα φαρμακεία συνήθως κάνουν πολύ καλές τιμές αλλά πρέπει να πετύχεις την προσφορά που θέλεις. Ωραίο blog!

Α. είπε...

Και φυσικά ξέχασα το internet!

Ολυμπία είπε...

μόλις πέτυχα το μπλογκ αυτό και έχω περάσει ώρα εδω μέσα συμφωνόντας με τα πάντα! συγχαρητήρια!
ο ορός αυτός είναι μαγικός, έχω πολύ ευαίσθητη επιδερμίδα και μέσα σε τρείς μέρες την ενυδάτωσε και την ηρέμησε σε σημείο που δεν το πίστευα! εδώ και 6 μήνες τον χρησιμοποιώ συνέχεια! το μόνο κακο είναι οτι είναι μόνο 15 μλ, και ακόμα και 18ε είναι αρκετά για 15 μλ...

Σταυρούλα είπε...

Δοκίμασα ένα δειγματάκι serum στη μπλε συσκευασία που μου δόθηκε από το φαρμακείο.Δυστυχώς στην περίπτωσή μου το αποτέλεσμα ήταν άκρως απογοητευτικό, αφού γέμισα με σπυράκια.Γενικά το ένιωθα πολύ βαρύ πάνω μου.Έχω εξαιρετικά απαιτητικό και δύσκολο δέρμα,μικτό με τάση για ακμή,αν και άνω των 30 ετών,ταυτόχρονα όμως αφυδατωμένο...ανισόρροπο μα τω Θεω.